Summa sidvisningar

söndag 31 mars 2019

När man vill mer...

Helt otroligt vad tiden rusar iväg. Nu har jag varit tjänstledig i en hel månad. Jag som trodde att jag skulle hinna blogga mer nu eftersom jag har en massa tid. Visst kan jag helt styra över min tid nu men det är så mycket som ligger överst på prioriteringslistan att bloggen fått stå tillbaka lite. Hemsidan behövde uppdateras och fräschas till, marknadsföringsmaterial förberedas, strategier arbetas fram och massor av tankar och idéer sorteras. Nu när jag gör det jag brinner för så blir ivern stor och jag behöver prioritera så gott det går. Det är så mycket jag vill nu i början innan saker och ting har fallit på plats. Mer rutiner och struktur kommer att infinna sig snart. Jag måste få ge det lite tid.

Har haft några fotograferingar och förra veckan var det en nyföddfotografering. Det är helt underbart att fånga ett nytt litet liv på bild. En del av charmen ligger i att man måste låta babyn bestämma helt och hållet så blir det sällan som man tänkt, men alltid helt underbara bilder.
Förra lördagen ställde jag ut mina tavlor och även lite foton på Lilla Salongen i Kävlinge. Det är viktigt att synas.
Just nu är jag mitt uppe i förberedelser inför påskrundan så det blir en hel del målande om dagarna. Det börjar närma sig nu. Ska bli så kul att ha påskutställningen i vår nya tillbyggnad.

Vilken fantastisk resa detta är. Jag är så tacksam och lycklig över allt underbart som livet ger just nu. Här och nu.

Tacksam för att just du läser min blogg.
Kram på dig...!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar