Summa sidvisningar

måndag 25 september 2017

Bröllopsfotografering mm

Tiden rusar iväg och jag har försummat bloggen igen. Så blir det tyvärr ibland när mycket annat tar av min uppmärksamhet och energi. Måste ibland sortera och prioritera. Även om det ger mig energi att skriva här så ska tid och ork räcka till så mycket. Under de veckorna som gått har det bland annat blivit en shoppingtur till Ullared, en fantastiskt mysig spa- och hotellvistelse i Varberg, en underbart rolig kväll med ett gäng vänner (hade kramp i käkarna av allt skrattande) och dessutom min första bröllopsfotografering. Det blev en magisk dag. Bröllopet var utomhus och vädret blev helt underbart. Så mycket kärlek och känslor som jag fick äran att fotografera den dagen. Har haft en del annat att göra så jag har inte hunnit redigera klart alla bilderna än men här är en bild i alla fall. Ska förhoppningsvis kunna leverera dom färdiga bilderna snart.
Håller fortfarande på med min hemsida men skam den som ger sig, snart ska den minsann vara klar att visas i offentligheten så jag kan visa mina foton och min konst på ett bättre sätt.

Blev ett kort inlägg idag så ni i alla fall vet att jag fortfarande är här. :-)
Blir mer nästa gång.
Var rädda om varandra...!

Kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar