Summa sidvisningar

onsdag 12 juli 2017

Porträttfotouppdrag - nu är jag företagare

Då var mitt första fotouppdrag som egen företagare genomfört och bilderna levererade. Det känns så himla kul. En familj med tre generationer som gick ut för att ta bilder i en härlig skogsmiljö. Har en del uppdrag inbokade och jag hoppas på många uppdrag framöver. Jag har en hemsida under uppbyggnad där jag kommer att visa både mina foton och min konst. Kommer att länka till sidan när den börjat ta form. Nu på sommaren är en perfekt tid att ta foton utomhus så passa på att höra av dig nu eftersom jag har extra förmånliga priser nu under min uppstartsfas.
Det är en hel del att fundera över nu i början med allt som ska fixas och alla beslut som ska tas och att allt görs i rätt ordning men jag har tillit till att det kommer att ordna sig. Försöker att omge mig av kloka rådgivare och personer med erfarenhet av företagande. Ett nätverk är viktigt.

Ha en underbar vecka.
Kram på er...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar