Summa sidvisningar

måndag 12 september 2016

Tacksamhet för livet


I lördags hade jag bjudit hit lite vänner och det var jättelänge sen jag bjudit hit folk så det kändes så himla bra. Det gick jättebra och jag kände mig inte stressad alls. Hade förberett mycket i god tid och även maten gick att förbereda tidigare på dagen, med lite hjälp av hjärtat också förstås. Vi satt ute hela kvällen och njöt av sensommarens värme. En härlig kväll med god mat och dryck och många skratt.
Söndagen bjöd också på härlig sensommarvärme trots att vi är halvvägs in i september. Vi röjde undan lite efter lördagskvällen och sen gick vi en lång promenad. På kvällen bakade jag fröknäcke och målade lite. Ännu en underbar helg är till ända. Kan inte annat än att känna stor tacksamhet över livet just nu.

Kram på er...!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar