Summa sidvisningar

onsdag 31 augusti 2016

Snart höst och planering för utställning

I fredags var det helt underbart väder så vi satt ute hela kvällen i kortärmad tröja utan att frysa. Måste passa på att njuta av de sista kvällarna då denna möjlighet finns. Imorgon börjar höstmånaden september och sommaren är formellt slut. Även om det var varmt i luften så blev det en liten brasa i utekaminen hos hjärtat. Så himla mysigt.
Var hos min läkare i måndags och nu har jag börjat jobba 50% så det går förhoppningsvis sakta framåt igen. Det kändes bra att komma till jobbet igår och snart finns det förhoppningsvis någon form av plan för hur min framtid ska se ut. Ikväll har jag varit på möte och planerat för en utställning i slutet av september. Det ska bli så kul. Hela min kropp känner lycka och jag får så mycket energi av allt som handlar om min konst. Att måla är som terapi eller meditation för mig så det är helande när livet i övrigt vacklar lite.
Måste bara visa lite bilder på den underbara lilla valpis som var och hälsade på i helgen. Bakbenen som inte riktigt ville hänga med när han skulle hoppa upp för den lilla kantstenen till gräsmattan och vattenskålen som han mest ville leka med istället för att dricka ur. Helt bedårande.

Kram på er...!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar