Summa sidvisningar

måndag 11 maj 2015

En skönare känsla


Igår fick jag upp min lilla hylla på väggen i köket. En furuhylla som jag köpte på loppis förra sommaren och som nu äntligen blivit klar. Blev nästan bättre än jag hade förväntat mig.
Idag har jag inte fått så mycket gjort. Skulle vara hos läkaren i Malmö kl 16 och innan dess kändes det mest lite oroligt eftersom det var en läkare som jag inte varit hos tidigare. Jag hade dock inte behövt oroa mig särskilt mycket eftersom det visade sig vara en mycket sympatisk och förstående läkare. Så nu ikväll känner jag faktiskt ett lugn i kroppen som det var ett tag sen jag kände. För varje dag som går känner jag mig starkare och därmed ett steg närmare att kunna komma tillbaka till jobbet och mina underbara kollegor igen. En skön känsla.

Kram till er alla  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar