Summa sidvisningar

måndag 29 februari 2016

Läkarbesök och fotoutflykt

Började dagen med huvudvärk och kanske kan det ha berott på spänningar i kroppen pga att jag skulle på läkarbesök idag. Har ju haft den typen av känningar tidigare inför mina läkarbesök.
Men nu är läkarbesöket avklarat och dagen i stort har gått bättre än jag förväntat mig.
När jag kom hem och kände att det var i princip helt vindstilla så kom suget efter att åka till Vombsjön för att njuta lite av solskenet innan solen gick ner. In om och hämtade kameran och körde iväg direkt. Det var underbart och solen värmde härligt trots att det bara var två plusgrader. Vattnet låg nästan spegelblankt och jag njöt så av den vackra utsikten över sjön. Gick en runda längs stranden och längtade till vår och sommar då man kan gå barfota här med sanden mellan tårna. På väg tillbaka till bilen träffade jag på en kvinna som också gått en promenad med sin kamera. Vi pratade lite om vilken vacker kväll det var och lite om olika kameror och objektiv och möjligheterna med dessa. En trevlig liten pratstund som förgyller vardagen.
Nu är det soffan som gäller och troligen tidigt i säng eftersom jag känner mig ganska trött.

Kram på er...!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar