Summa sidvisningar

söndag 28 februari 2016

Berg- och dalbana och ett besök i Halmstad

Det har varit en berg- och dalbana den senaste veckan. I början av veckan kändes allt så himla bra men att det skulle kunna fortsätta så var väl för bra för att vara sant. Jag håller fortfarande på att lära mig var gränserna går för vad jag klarar och när det blir lite för mycket, och det är inte helt lätt. I slutet av veckan så kom ångesten tillbaka till viss del och jag kände en stress inombords. Några saker som jag skulle förbereda blev framflyttade till en senare tidpunkt och det var nog bra för då lättade trycket lite. Jag försöker lyssna på min kropp och eftersom jag visste att vi skulle åka till Halmstad över helgen så kände jag att jag, för säkerhets skull, behövde en dag ledigt så jag tog semester i fredags och tog det mest lugnt. Ägnade mig en del åt mitt målande och det mår jag bra av.
Igår förmiddags åkte vi till min son och hans sambo som bor precis utanför Halmstad. Dom flyttade till en hästgård strax före jul och det var första gången vi var där och hälsade på. Så himla kul att se hur dom har det där med sina hästar, hund och ett antal katter (bilderna är därifrån). På kvällen åt vi en supergod vildsvinsstek med klyftpotatis. Vildsvinet hade han såklart själv fällt. Sen spelade vi spel och hade en riktigt trevlig kväll. Idag åkte vi därifrån vid lunchtid för att vara hemma i god tid till en viktig fotbollsmatch.
När jag kommit hem så gick jag ut en runda i skogen och har sen mest tagit det lugnt och förberett mig mentalt för en ny arbetsvecka och ett läkarbesök imorgon. Men det ska nog gå bra.

Var rädda om er...!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar