Summa sidvisningar

måndag 7 mars 2016

Stockholmstur och förkylning

Förra veckan var ganska intensiv men ändå bra. Var i Stockholm med jobbet i torsdags och det började såklart med att taxin som skulle hämta mig på morgonen hade fått punktering så det kom en ny taxi efter lite mer än en halvtimme. Jag hann få upp adrenalinnivån en del men med lite djupandning så infann sig lugnet igen. Det blev en lång dag och när jag kom hem på kvällen så var jag trött men nöjd. I fredags kväll packade jag väskan och åkte iväg för en helg hos hjärtat. Helgen kunde inte börjat bättre. En god middag och ett glas vin och sen en mysig kväll i soffan var precis vad jag behövde. Började redan på lördagen känna att min hosta, som jag haft några dagar, började gå över i en begynnande förkylning. Vänner, god mat och Melodifestivalen blev det på kvällen och det var trevligt men jag kände hur jag efterhand mådde sämre. På söndagen var jag klubbad så det blev en dag i soffan. Det regnade ändå hela dagen så det kändes ganska okej att sitta och titta på film mitt på eftermiddagen. I morse vaknade jag snorig, hostig och med feber så det var inte på tal att gå till jobbet. Har sovit stora delar av dagen mellan lite slötittande på tv. Hoppas dagen imorgon blir lite bättre. Har ett beslut som ska fattas den här veckan också så det är bra om hjärnan fungerar :-)

Kram på er...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar