Summa sidvisningar

onsdag 3 februari 2016

Träning och blommor

Igår var jag på gymmet och träffade en instruktör för att lägga upp ett träningsprogram. Så idag var det bara att ta tjuren vid hornen och börja. Blev ganska slut i kroppen så jag kommer nog att få världens träningsvärk imorgon trots att jag tog det ganska lugnt. I vilket fall som helst så var det skönt att komma igång. Nu ska kroppen stärkas :-)
Trots att jag var ganska slut i kroppen efter träningen så tog jag en sväng in om i affären och handlade lite mat. Hade tänkt köpa tulpaner för att försöka skynda på känslan av att våren snart är här, men dom hade inga tulpaner så det blev ranunkler istället. Fantastiskt vackra dom också.
Har ätit ganska nyttigt idag. Det blev blåbärssmoothie efter träningen och ikväll åt jag vegetariskt förutom några bitar knaperstekt bacon på toppen. Det var gott.
Har ägnat några timmar i ateljén också idag. Med andra ord har det varit en riktigt bra dag.
Ska titta på Lars Lerin på tv nu och sen har jag tänkt ta en meditation innan sängdags.

Kram på er...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar