Summa sidvisningar

onsdag 23 mars 2016

Shopping och mer påsk- och utställningsförberedelser

Mitt i alla förberedelser för utställning har jag idag även hunnit vara i Lund och shoppa lite. Det behövdes och behövs eftersom min garderob har blivit lite eftersatt. Har inte haft lust att shoppa kläder och har hellre lagt pengarna på något till huset eller färger och konstnärsmaterial. Kanske är det våren som får mig att få lusten tillbaka att köpa kläder. Får ta en shoppingtur igen efter påsk när jag inte har en utställning att tänka på.
Har färdigställt någon tavla till, satt ståltråd till upphängning, skrivit prislappar och samlat ihop alla saker som ska med dit...eller i alla fall det mesta.

Eftersom vi ska ha öppet alla påskdagarna mellan kl 10 och 18 så kommer jag inte ha så mycket energi till matlagning när jag kommer hem så därför har det även blivit lite matförberedelser idag. Var tvungen att ta en smakportion ikväll och det var en utsökt Janzon :-)

Nu ska jag packa in paket eftersom min dotter kommer imorgon och hon fyllde år i söndags så vi får fira henne lite imorgon kväll.

Var rädd om dig...!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar