Summa sidvisningar

söndag 27 mars 2016

Konstutställning och påsk

Påsk och andra året i rad som jag har utställning tillsammans med Jane och Nette i Janes Snickarbod i Klasaröd. Det har varit tre härliga dagar med många besökare och jag har fått sålt en del tavlor också vilket är jättekul. Det ger verkligen mersmak till att måla mer och det är en bekräftelse på att jag är på rätt väg när det gäller min konst. Några var återkommande besökare som varit där förra året och sett mina tavlor och som gärna ville komma dit för att titta i år igen. Det känns jättekul. Har fått uppfattningen att många besökare gillar att det är lite variation, både träalster, keramik och tavlor.
Jag kommer att lägga upp mer bilder från utställningen i veckan som kommer men nu är det dags för sängen, det är ju en utställningsdag kvar. Kanske vi ses imorgon...!

Kram och Glad Påsk...!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar