Summa sidvisningar

måndag 20 februari 2017

Tillbaka igen

Då har jag fått igång datorn igen och håller tummarna att den kommer att hålla ett tag till trots att den är sju år gammal. Veckan som gått har varit bra. Jag har haft mycket energi och har fått målat en del och det snurrar hela tiden nya idéer i mitt huvud. Som jag skrev i ett inlägg för ett tag sen så är det mycket som vill ut ur mitt huvud. En del kommer ut och en del snurrar ett tag till för att bearbetas ytterligare några varv innan det är klart att förmedlas.
Har fått ladda ner ett annat fotoredigeringsprogram eftersom det jag hade tidigare inte längre finns. Det tar lite tid att lära sig ett nytt program så jag återkommer med min utlovade lilla serie om nyttigheter eftersom fotona som jag tagit inte är färdigredigerade. Köpte en kruka med kungsängsliljor i helgen så det fick bli en rund bild av den. Ska spara lökarna och sätta ut i trädgården sen. Visst är dom underbara.

Kram på er...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar