Summa sidvisningar

tisdag 7 februari 2017

Bekvämt att handla på nätet


I helgen som gick bestämde jag mig för att gå in på nätet och beställa mitt favoritte, ekologiskt Vitt Chai och Rooibos Chai från Four o´clock. Egentligen tyckte jag att det var lite väl dyrt men tänkte att jag skulle unna mig det i alla fall. Jag blev glatt överraskad av att konstatera att Apotea nu börjat sälja detta fantastiska te och till ett mycket lägre pris än den återförsäljare som jag hittat på nätet tidigare.
Så idag damp det ner i min brevlåda. Är ofta sugen på en kopp te på kvällen men vill inte dricka te för sent eftersom vanligt te är uppiggande, men nu kan jag ta en kopp Rooibos Chai eftersom det inte är uppiggande. Rooibos, som betyder "röd buske", kommer inte från den vanliga tebusken utan från en helt annan buske så det är egentligen inte alls te. Men gott är det...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar