Summa sidvisningar

söndag 12 februari 2017

Teknikstrul

I torsdags tror jag att jag fick ett tecken. Någon ville berätta för mig att nu är det dags att begränsa tiden du är uppkopplad. Först gick datorn åt skogen och bara ett par timmar senare slocknade telefonen. För bara ungefär en månad sen sa jag upp min fasta telefon så nu var jag helt oanträffbar. Så nu är det bara att gilla läget och inte vara uppkopplad hela tiden. I fredags gick jag till Telenorbutiken och fick hjälp att starta upp telefonen igen. Så skönt att den gick att rädda i alla fall. Datorn har jag dock inte lyckats få igång än. Därför blir det idag en bild som är tagen med min mobilkamera eftersom alla mina andra bilder ligger oåtkomliga på min externa hårddisk.  Det har varit underbart väder idag så det blev en härlig promenad och lite snöskottning. Jag har även målat en del och städat lite. Härligt när man får lite extra energi.

Hoppas jag har fått ordning på datorn till nästa gång jag ska skriva.
Kram på er...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar