Summa sidvisningar

söndag 15 maj 2016

Lycka är ibland att lyckas få till en bild

Kollade mitt blodvärde i måndags och det visade sig inte ha gått upp mer än marginellt och det kändes ju inte så kul. Men tydligen så måste kroppens depåer fyllas på först och sen får blodet sitt. Så i onsdags var det dags för en omgång järn till. Ska och ta nya prover imorgon och håller tummarna att det nu ska vara okej. I torsdags kände jag mig yr och konstig och det var antagligen kroppens sätt att ta hand om allt järn som nu kommit in i omloppet. I fredags kände jag mig lite bättre och i helgen har det känts helt okej. Hoppas kunna komma igång med mina promenader i skogen igen nu i veckan. Det har jag saknat så mycket, har helt enkelt inte orkat. I lördags var det både konfirmation och 60-årskalas. Jag valde att köra och hoppa över alkoholen, det känns bättre för min kropp just nu. Hann se slutet på eurovision när vi kom hem. Jag brukar oftast tycka att den låt som vinner är ganska okej eller kanske till och med bra, men i år tyckte jag att helt fel låt vann. Det fanns så många andra låtar som var mycket bättre. Men, men jag lägger till dom låtar som jag gillade på min spellista så tänker jag lyssna på dom och inte bry mig mer.
Idag har vi haft en riktigt lugn dag. Vi sov ganska länge och sen åkte vi ut till Albäck och gick en runda (därifrån är alla bilderna). Skönt att komma ut och röra på sig lite. Så glad att jag hade kameran med mig eftersom vi hörde näktergalen och vi lyckades smyga så nära att jag kunde få en bild på den. Så himla kul eftersom dom alltid gömmer sig så väl att man aldrig ser dom och än mindre kan få dom på bild.
Sen blev det middag i stan (jag åt libanesiskt - riktigt gott). Lite slötittande på en film efter det och sen var det dags att åka hemåt för min del.
Dags för sängen nu, Ny vecka och nya utmaningar så jag hoppas på en god natts sömn för både dig och mig.
Kram på er...!



Näktergal 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar