Summa sidvisningar

söndag 8 maj 2016

Körsbärsdalen och järntillskott i dropp

Då var jag i onsdags och fick järn i form av dropp så mitt blodvärde skulle bli bättre igen. Märkte skillnad bara efter ett dygn. Kände mig piggare och orkade mer. Fixade lite smågrejor i trädgården i torsdags och sen i fredags jobbade jag. Det gick hyfsat bra tycker jag så det känns positivt. I fredags kväll åkte vi till en väninna till mig. Vi var några stycken som var där och satt ute i den härliga kvällen. En liten runda i byn och lyssnade på ett band som spelade Gyllene Tider-låtar. Det blev en riktigt trevlig kväll. Lördagen tillbringades först i trädgården och sen tog vi en härlig tur till Körsbärsdalen. Där stod körsbärsträden i full blom och det var helt underbart väder. Det blev en liten promenad och sen picknick. En riktigt mysig eftermiddag.
Idag har det också varit helt underbart väder så vi har varit ute mest hela dagen. Öppnade poolen och fick igång pumpen. Väntar lite med att chockklora den eftersom värdena var bra och det är bara nio grader i vattnet. Eftersom den bara värms upp av solen som lyser på den så tror jag inte det blir aktuellt med något dopp än på ett tag så jag kan fixa med det en annan dag. I år ska det bli trädäck runt poolen (äntligen) och sen får vi se om jag investerar i någon form av uppvärmning framöver.

Kram på er...!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar