Summa sidvisningar

söndag 3 januari 2016

Jobb igen efter skön julledighet

Vart tog de lediga dagarna vägen. Har varit ledig nu i 12 dagar och imorgon är det dags att börja jobba igen. Tog några dagar innan jag varvade ner och kunde sova bättre på nätterna igen efter den ganska intensiva tiden innan jul. Det har varit en skön ledighet med både umgänge med härliga vänner och slappa dagar för återhämtning. Har varit hos en vän och fotograferat hennes lilla prinsessa på fyra månader. Så mysigt, så nu i veckan ska jag ta tag i att redigera bilderna och skicka dom till henne.
Nyårsafton tog jag med mig stativet och kameran så att jag kunde fotografera fyrverkerierna. Blev några ganska bra bilder men det var svårt att ställa in skärpan. Får bli nya försök till nästa nyår.
Vaknade häromdagen med ont i ryggen och har idag haft ont i lederna och känt mig allmänt hängig. Hoppas det blir bättre till imorgon. Nu blir det lite häng i soffan och sen tidigt i säng så jag får sova bort det onda.

Kram och hoppas ni alla får ett härligt 2016...!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar