Summa sidvisningar

söndag 20 december 2015

Förberedelser för julen

Nu har det varit ganska intensiva veckor. Först förberedelser inför utställningen förra helgen och sen julklappsinköp och annat som ska fixas innan jul. Har mått märkbart bättre under ett par veckor nu men även känt att jag kanske gått lite på adrenalin dygnet runt eftersom jag inte sovit så bra på nätterna. Nu har jag fixat nästan alla julklappar och det mesta är klart inför julen så nu känns det som om jag kan slappna av lite mer. Ska vara ledig i mellandagarna så det blir mycket ledighet och återhämtning då. Älskar att packa in julklappar och lägga under granen. Nu ligger det ett gäng nyinslagna där och lite julstämning har minsann infunnit sig. Saknar förstås mitt hjärta som blev sjuk så vi kan inte ses den här helgen. Får passa på att njuta av julstämningen och ta det lite extra lugnt istället.

Kram på er alla...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar