Summa sidvisningar

torsdag 6 augusti 2015

Semestern slut och förberedelser för ateljévisning

Stockrosor i Trelleborg

Då har jag haft lite semester även från bloggen men idag har jag börjat jobba igen och då är det dags att komma igång med bloggandet också. Fortsätter att jobba 25% ett tag till och idag kändes det bra att gå till jobbet. Hoppas det fortsätter så. Under den sista halvan av semestern har det blivit lite småutflykter, bl a till Nostalgicaféet i Tomelilla. Kan absolut rekommendera ett besök där. Förutom själva caféet har dom ett museum med en massa gamla grejor (bilar, mopeder, telefoner, leksaker mm) och då menar jag verkligen massor av grejor så ha gott om tid på er ...en riktigt härlig nostalgitripp med andra ord.
Har tillbringat mycket tid med mitt hjärta under ledigheten så det har varit en härlig semester.
Nu har jag klarat av de flesta förberedelserna inför helgens "Öppen ateljé". Vi är 12 stycken konstnärer/kulturutövare som öppnar våra ateljéer för besökare. Det ska bli kul. Hoppas att det kommer några besökare (det är första gången vi har den här aktiviteten så man vet ju inte).
Igår hade jag förmånen att få fotografera en vacker gravid kvinna som kommer att föda vilken dag som helst. Fick en massa fina bilder på henne och hennes babymage. Kommer att lägga in någon bild här sen när de är färdigredigerade.

Kram till er alla...!


Gammal kassaapparat, Nostalgicaféet 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar