Summa sidvisningar

söndag 23 augusti 2015

Utveckling


Oj vad tiden har gått fort. Har haft mycket eftertanke och mycket utveckling de senaste veckorna känns det som. Har haft bra balans i min vardag, med både jobbet som jag känner funkar bättre och bättre och min tid utanför jobbet som börjar forma bra rutiner och balans. Har haft ett par dagar när jag verkligen känner igen mitt "gamla jag". Dom dagarna varken känner eller tänker jag ångest, jag känner att jag har mer energi än innan, jag börjar komma in en regelbundenhet när det gäller motion, jag hittar återhämtning på ett sätt som jag inte gjort på länge. Den känslan de dagar jag känner igen mig som mitt "gamla jag" är så fantastiskt härlig att det inte går att beskriva. När jag säger "mitt gamla jag" så är det egentligen inte helt sant eftersom jag känner att jag utvecklats genom att hamna i utmattning. Jag har lärt mig väldigt mycket om mig själv och kommit i kontakt med mina känslor på ett helt annat sätt än tidigare och det känns så himla bra.
Även om de dåliga dagarna också finns så känns det som om dom är mer hanterbara nu än innan,
Går försiktigt fram och tänker mig numera för mer noga innan jag planerar in för mycket och hoppas att det ska fortsätta att gå framåt... om än sakta, så likväl framåt.

Kram på er alla...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar