Summa sidvisningar

måndag 1 juni 2015

Helg och planer för framtiden

Det har varit en händelserik helg. I lördags var vi ett par stycken som tog iväg en väninna som fyllt 50 år på en liten överraskning. Vi åkte till Mossbylund som ligger på sydkusten mellan Ystad och Trelleborg. Dom har en fin spa-anläggning och hotell men vi var på afternoon tea i restaurangen. Mycket vackert ställe som absolut kan rekommenderas om du inte varit där.



På kvällen blev det god mat, vin och en massa snack om livets väsentligheter och oväsentligheter, mao en härlig dag. Jag höll mig till vatten i glaset så när jag kört hem de andra frampå småtimmarna och kröp ner hemma i min säng var jag helt slut. Är ju inte van vid att vara social så länge just nu, men det var säkert en bra övning.


Söndagen tillbringades i Trelleborg med god mat, en uppfriskande promenad vid havet och soffhäng. En fin avslutning på helgen.



Sov riktigt illa i natt vilket till stor del berodde på att jag skulle på läkarbesök idag och efter att ha blivit uppstressad av handläggaren på Försäkringskassan såg jag inte direkt fram emot detta läkarbesök. Besöket gick trots allt över förväntan och sen var jag på besök på jobbet en stund och pratade med några av mina kollegor och med min chef. Nu finns det en plan för min återgång till arbetet och jag har en liten frist med tid att förbereda mig för detta. Håller tummarna att det ska hålla den här gången.

Var rädda om er!
Kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar