Summa sidvisningar

söndag 2 december 2018

En helg i London

Tower bridge
Förra helgen var vi i London och hälsade på min dotter som bor där just nu under ett år ungefär. Det var första gången jag var där. En härlig helg men förstås alldeles för kort. Så mycket man skulle vilja se men vi hann bara med en liten del. Det viktigaste var ju trots allt att hinna umgås och ha det mysigt. Firade även min födelsedag så det blev god mat och dryck och på lördagskvällen var vi och såg musikalen Mamma Mia. Den var fantastisk.
Det var jättekul att få komma och hälsa på och se hur hon bor. Familjen som hon bor hos var borta hela helgen så vi hade fått tillåtelse att bo i gästrummet i deras hus.
Bygget rullar på här hemma så det var skönt att komma ifrån lite för att samla nya krafter inför att vi ska sätta igång med insidan. Elektrikern håller nu på att dra de sista ledningarna innan vi kan börja sätta OSB-skivor och gips. Sambon har blivit krasslig i veckan så jag fick själv åka iväg och fixa utelampor idag. Vi hade ganska bra koll på vad vi ville ha så det gick bra. Det behövde vara fixat idag eftersom elektrikern kommer imorgon.
Nu ska jag vila resten av kvällen för imorgon är det en ny vecka och nya äventyr.

Alla bilderna idag är ifrån London.

Hoppas ni har en mysig första advent. Kram på er...!


Piccadilly circus

I det här kvarteret bor min dotter just nu

Vaktavlösning Buckingham Palace

Grind Buckingham Palace

Tama, feta ekorrar i Green Park

Lite julmarknad i Hyde Park 

Winter Wonderland



Nedgången till tunnelbanan vid Clapham South 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar