Summa sidvisningar

måndag 30 januari 2017

Saker som vill ut ur mitt huvud



Snart är det två år sen jag hamnade på akuten för ett oerhört tryck över bröstet och jag trodde att jag hade något fel på mitt hjärta. Efter en massa prover och kontroller så konstaterades att det alls inte var något fel på mitt hjärta. Okej, då har jag nog fått utmattningssyndrom light så med några veckors vila så kommer jag att vara tillbaka till mitt gamla jag igen. Inte kunde jag då ana att det skulle ta två år innan jag skulle vara tillbaka på full tid på jobbet igen. Jag ska inte ropa hej riktig än såklart men planen är nu att jag ska vara tillbaka på full tid den 1 mars. Det har varit en resa med mycket berg- och dalbana och det kommer säkert att vara det även en tid framöver men jag hoppas att jag nu ska klara att hitta en balans.
Jag har lärt mig oerhört mycket om mig själv och håller fortfarande på med den resan. Att våga hitta mig själv och att göra förändringar.
I mitt huvud finns just nu mycket som vill ut och omsättas i verkliga livet men förändringar är en process och jag har alltid varit en eftertänksam person så jag måste överväga besluten väl. Jag måste också försöka förutse konsekvenser och se till att pusslet går ihop ungefär som jag har tänkt mig. Det är mycket som ska funderas över innan det finns något beslut.... den som lever får se.

Kram på er...!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar