Summa sidvisningar

måndag 31 oktober 2016

Att hantera en stressreaktion

Förra veckan var ganska intensiv ur mitt perspektiv sett. Flög till Stockholm med jobbet i torsdags, var på Rock of 80´s på Malmö Arena i fredags, var hos vänner i lördags och tidigare i veckan var det även lite andra saker som var inplanerade. Fick lite stresskänning men det var ändå helt okej. Det är förstås en del av min problematik, att när jag känner mig lite bättre så förtränger jag att jag bara några dagar tidigare hade en ganska kraftig stressreaktion. Kanske har det att göra med att jag sakta men säkert lär mig hantera mina stressreaktioner så dom inte blir lika markanta som tidigare. Det viktiga är att jag ser till att få min återhämtning mellan varven. Söndagen blev en återhämtningsdag. Då åkte vi iväg och tittade lite på konst och körde en runda ut i det blå. En sån där tur när man inte vet riktigt vart man är på väg och var man ska hamna. Solen strålade och det var riktigt mysigt. Vi avslutade med en fika på Vattentornet.
Ikväll blev det en god sallad med räkor och ägg och på lunchen åt jag faktiskt också sallad. Skönt med en nyttig dag.

Kram på er...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar