Summa sidvisningar

söndag 9 oktober 2016

En intensiv vecka



Första veckan efter semestern blev ganska intensiv. Har haft hyfsat mycket energi vilket ofta brukar resultera i att jag gör mer saker än jag borde. Med tanke på att jag gick upp i arbetstid till 75% i torsdags så borde jag tagit det lite lugnare i slutet på veckan men det var saker inplanerade och då fullföljde jag det. Har känt mig piggare än på länge men jag får nog ta det lite lugnare den här veckan eftersom jag vet att det gärna kan bli lite mycket när jag gått upp i arbetstid. Igår var vi iväg på lite tjejutflykt med en vän som fyllt 50 år (ja, det får kanske heta tantutflykt när man är 50 år). Vi var på Majas Cottage i Vellinge. Dom säljer de där underbara Maja-lyktorna med så fina texter på. Vi shoppade lite och åt en härlig lunch och fika där. Sen åkte vi till Ystad och fortsatte där med lite bubbel och mycket prat och skratt. Tog bussen hem på kvällen så jag fick sova i min egen säng, det känns alltid bäst. Min dotter kom hit idag och vi åt en mysig frukost och sen hade vi lite "teckningskurs". Vi har bestämt att vi ska ses lite oftare under hösten och teckna och måla lite tillsammans. Det är så mysigt att hon också gillar att teckna och måla. Kul när man har lite gemensamma intressen. 
Dags för sängen nu.
Ha en härlig vecka. Kram på er...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar