Summa sidvisningar

söndag 14 augusti 2016

Slut på semestern

Då är semestern slut och jag började jobba i torsdags. Det är ganska skönt att börja med att jobba två dagar och sen är det helg och två lediga dagar till. Har haft lite semester från bloggen också men nu ska det komma inlägg lite oftare igen. Bilden ovan är från Gislövs hamn som vi var och besökte nu på semestern. Även om början på min semester var lite instabil när det gäller mitt mående så har det varit en mysig ledighet. Har mått bättre den sista halvan av semestern så jag har njutit av sommaren, småutflykter, god mat, vänner, kärleken och livet. Efter att ha jobbat bara två dagar får jag tyvärr konstatera att mina sömnstörningar och mer yrsel har kommit tillbaka igen. Hoppas det bara är tillfälligt och att det går över efter att jag jobbat ett tag.

Kram på er...!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar