Summa sidvisningar

torsdag 25 augusti 2016

Att tänka på förändring

Atlasblommor
Nu blommar mina Atlasblommor för fullt i pallkragarna. Sådde dom för att kunna ha att ta in och sätta i vas och dom är verkligen tacksamma så jag har ständigt en liten vas med blommor på bordet just nu.
Jag har haft ett par dagar nu som varit riktigt bra. Jag har rensat ut lite gamla grejor och kastat, varit ute i trädgården och fixat lite och gått långa promenader i skogen. Naturen är läkande. Jag har haft gott om tid att fundera över min situation och har väl kommit fram till ett och annat så vi får se vad som händer. En förändring är med största sannolikhet på gång.

Rönn
Det växer gott om rönnar på min tomt och rönnbären är så vackra vid den här tiden på året. Jag känner att jag kanske borde ta vara på bären på något sätt eftersom det finns så många men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dom. Har du några tips?

Nu ska jag stänga ner dator och TV, tända ett par stearinljus och meditera en stund innan det är läggdags.
Jag är ödmjukt tacksam för att just du läser min blogg.

Kram till er alla fina läsare...!

Atlasblomma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar