Summa sidvisningar

söndag 17 april 2016

Återhämtning och trädgård

Den här veckan kändes det riktigt skönt när det blev fredag eftersom jag känt att veckan tagit ganska mycket på krafterna. Att prova på nytt jobb är kul men även lite stressande för min lättstressade kropp och själ. En lugn, mysig fredagskväll var precis vad jag behövde.
I lördags var vi en sväng i stan och handlade lite och sen bar det iväg till vänner på eftermiddagen.



Det blev grillat och en massa annat gott att äta och dricka. En riktigt trevlig kväll. Idag bytte hjärtat till sommardäck på min bil och sen åkte jag hem för att hinna vårfixa lite i trädgården. Jag räfsade en del men hade inte alls mycket energi. Fick i alla fall undan en del och nu ser man bättre min fina nunneört som jag planterade förra våren.

Nunneört
Sitter nu i soffan och känner att jag nog inte fått den återhämtning jag behöver inför kommande arbetsvecka. Hoppas det känns bättre imorgon.

Kram på er...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar