Summa sidvisningar

söndag 29 november 2015

Första advent och en bättre vecka

Den här veckan har livet känts betydligt lättare. Jag har jobbat hela veckan, förutom min lediga onsdag förstås, och det har gått bra tycker jag. När jag kände att det kanske blev lite mycket så fick jag stuva om lite i schemat och hoppa över några saker som jag egentligen hade tyckt var kul. Nu i efterhand känns det riktigt bra att jag gjorde det eftersom det kanske hade gjort mig stressad annars. I torsdags hade jag en mysig kväll med dottern. Hon var här, vi åt en god middag och jag fick en fin tekopp och två goda teer av henne. Det är så mysigt när vi får rå om varandra lite.
I fredags var vi några stycken hemma hos en väninna och åt god mat, drack vin, umgicks och hade trevligt. Det var riktigt kul eftersom det var ett tag sen vi sågs.
Igår kom hjärtat hit och vi hade en riktigt mysig lördag. Jag fick ett fint litet paket som jag blev mycket glad över <3
Det blev en lång mysig sovmorgon idag och sen har jag jobbat lite i ateljén och fixat lite annat härhemma. Nu blåser det storm ute och det är bara att hålla tummarna att alla träd kommer att stå kvar. Lite ruggigt är det att krypa ner i sängen när man hör att det viner utanför knuten och saker far omkring därute. Hoppas inte strömmen går eller att det händer något annat.

Kram på er alla...!  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar