Summa sidvisningar

onsdag 9 december 2015

Mer energi och konstutställning

I lördags var jag i Köpenhamn med hjärtat och ett par vänner. Vi shoppade lite, åt och drack gott och bara hade det mysigt. Resten av helgen var också riktigt mysig. Får en massa extra energi efter en sån helg, fylld av gemenskap och kärlek.
Vågar nästan inte tro att det är sant men snart två veckor nu så har det nästan bara känts bra. Jag har haft mer energi än tidigare och har kunnat känna glädje och självförtroende i mitt jobb. Jag har kommit igång lite med måleriet igen och för första gången på länge har jag känt mig delvis som mitt "gamla jag". Har dessutom fått en del funderingar som jag känner att jag snart vill ta ställning till. Dessa tankar har såklart inte dykt upp i förra veckan utan har funnits länge men kanske det är rätt tillfälle att förverkliga dom ganska snart. Har fått tecken på att det kanske är dags och fick ytterligare ett tecken idag. Får berätta mer längre fram.
Jag ska, tillsammans med några andra konstkollegor, ha utställning i helgen, så det är lite grejor som ska fixas med det nu. Är ledig imorgon och på fredag så jag ska hinna med allt utan att det ska kännas för stressigt. Tror att jag har läget hyfsat under kontroll idag.
Har sovit lite dåligt på nätterna den senaste tiden men har, trots det, haft mycket energi på dagarna. Tror det får bli lite meditation innan sängen idag så kanske jag kommer ner i varv och får sova lite bättre.

Kärlek till er
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar