Summa sidvisningar

måndag 5 oktober 2015

Energin flödar

Idag är jag inne i ett energiflöde. Har som mål att komma ut och gå minst en 30-minuters promenad varje dag, helst längre. Ett par veckors tid har det varit segt och jag har ofta känt mig andfådd även om jag inte gått så långt, men idag gick jag en runda på 50 minuter och kände mig så stark hela vägen. Har massor av energi idag och så har det känts hela helgen. Det är en helt underbar känsla och jag hoppas den kommer att hålla sig kvar länge. Jag har varit hos hjärtat hela helgen. Provade att ligga på spikmatta igår så jag funderar på om det kan ha gett mig en energikick. Jag har ju varit ganska flitig med mina promenader så förhoppningsvis har det också gett resultat. Ganska mycket vila och att bara umgås har ju säkert också en läkande effekt. Kärlek <3

Kram på er...! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar