Summa sidvisningar

onsdag 30 september 2015

En härlig höstdag


Vilken underbar dag det varit idag. Strålande solsken ute och jag har haft en massa energi, i alla fall om man jämför med hur lite energi jag haft på senaste tiden. Började dagen med massage, var sen och handlade. Tog en timmes promenad i eftermiddags, planterade ljung i några av mina krukor i trädgården, tvättade lite och var och hämtade ett roligt paket. Vi ska på oktoberfest om ett par veckor så det var några kläder till det. Lite smågrejor till som ska fixas innan hela kostymen är komplett. Jag tycker det är kul att klä ut mig så det ska bli riktigt roligt.
Köpte ny murgröna och planterade i mina konservburkar som ni ser på bilden.
Gjorde yogaövningar igår kväll och i natt sov jag som en stock. Tar ett litet yogapass nu och sen hoppas jag att jag kommer att sova lika gott i natt som förra natten.

Kram och var rädda om er...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar