Summa sidvisningar

söndag 18 oktober 2015

Besök vid Borstbäcken

På vägen hem från Trelleborg i eftermiddags kände jag att jag behövde en runda med kameran i skogen. Kom på att det finns ett naturreservat norr om Vombsjön dit jag tänkt många gånger att jag skulle åka. Det passade ju bra idag. När jag kom fram och läste på informationstavlan så blev jag upplyst om att det heter Borstbäcken. Det visade sig vara en underbar plats och jag tillbringade nästan två timmar där... strosade omkring, balanserade på stenar för att hitta bäst vinkel att fotografera i och njöt av promenaden och närheten till naturen.
Hit kommer jag absolut att återvända igen, kanske tillsammans med min väninna Jenny som också gillar att fotografera.
Har haft några dagar förra veckan då jag inte mådde så bra och dessutom sov dåligt någon natt. Ska lägga mig i tid ikväll och varva ner ordentligt. Hoppas på en bättre vecka som kommer.

Kram på er...!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar