Summa sidvisningar

söndag 20 september 2015

Komma ikapp

Igår klippte jag gräset och städade i huset...saker som har behövts ett tag men som jag inte mobiliserat krafter till tidigare. Det är svårt att acceptera att man inte har kraft och energi på samma sätt som tidigare. Har från och till haft lite stressymptom den senaste veckan och det känns inte bra. Blir lite rädd när det kommer eftersom jag bara vill att allt ska gå framåt nu. Jag måste antagligen bara acceptera att det är en liten downperiod just nu och försöka vara extra rädd om mig tills det känns bättre igen.
Idag hann vi ut och gå en promenad i solskenet mellan regnskurarna...helt underbart i skogen när solen kom fram. Eftersom det regnat en hel del på sista tiden så var vattennivån i poolen lite väl hög så jag fick tömma ut lite vatten för att sen kunna sätta igång sandfilterpumpen igen. Testade även min nyinköpta grästrimmer...mycket bra redskap men jag måste erkänna att det nog kräver lite övning från min sida innan jag behärskar den fullt ut. Nåja, efter en liten stund gick det lite bättre...övning ger färdighet.
Ikväll blev det hemlagad pizza och lite fotboll. Plötsligt när jag tittade ut genom fönstret så såg jag det vackra ljuset som silades in mellan granarna. Ut med kameran och ta ett foto...blev extra effektfullt i svartvitt tycker jag.
Får se om jag klämmer in lite meditation också innan det är tid för sängen,

Kärlek till er alla och var rädda om er.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar