Summa sidvisningar

måndag 2 april 2018

En härlig tradition


Annandag påsk och en dag kvar av konstutställningen den här gången. Även den här påsken har genomsyrats av härliga möten med människor, umgänge med nära och kära, god mat och dryck, konststämning och en härlig känsla av att vara i mitt rätta element. Den här påsken har dock haft en ytterligare dimension, att jag nu även får dela min upplevelse av konstutställningen här med min älskling. Det känns så härligt. En årlig tradition som kommer att finnas och utvecklas ytterligare under många år framöver. Det ser jag så mycket fram emot.
Även om jag är ganska trött efter en dags utställning med många möten med människor, en del kända och en del okända, så känner jag att det ger mig så mycket energi. Både att måla och att ställa ut ger mig en massa energi och jag vill bara fortsätta surfa på den våg av kreativitet som intagit min kropp och sinne just nu. Lite vila från konsten kommer det dock att bli den närmaste tiden. En del andra nya projekt kommer att ta form och det ska bli riktigt spännande.
Väldigt nöjd med livet just nu...!

Kram och var rädd om dig...!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar