Summa sidvisningar

söndag 28 januari 2018

Mer om att få det du önskar

Har försökt hålla igen på onyttigheter nu under några veckor så idag gjorde jag lite nyttigare godis. Vill ju kunna få falla lite för frestelsen någon gång även om det serveras mycket grönsaker och nyttigare val här hemma just nu. Smälte 70-procentig mörk choklad och ljus choklad tillsammans i ett vattenbad. Sen blandade jag ner jordnötter, solrosfrön, pumpakärnor och cornflakes. Toppade formarna med lite flingsalt. Påminner om en variant av Rocky Road som vi gjorde till jul. Borde egentligen undvika socker så mycket det går men jag får väl ta det lite stegvis.
Jag skrev om attraktionslagen i förra veckan. Den innebär, lite förenklat, att det du sänder ut är det du får tillbaka, oavsett om det är något positivt eller negativt. Du måste tänka att universum inte uppfattar negationer så du ska inte tänka på det du vill ha bort från ditt liv utan enbart på det du vill ha. Tänk på det du vill ha och riktigt känn in den positiva, härliga,  känsla som du kommer att få i din kropp när du får det du vill ha. Känslan måste vara med, det räcker inte med bara tanken. Det viktiga är sen att höja din vibration till en glad och positiv nivå. Försök bortse från negativa saker som drar ner din energi och sänker din vibration.
Jag har lyckats attrahera in flera önskningar på ganska kort tid så jag kan bara känna positivt kring attraktionslagen. Jag vet att det kan låta underligt, men jag tänkte att det var värt ett försök och det ångrar jag verkligen inte. Prova du också.

Kram på er...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar