Summa sidvisningar

onsdag 3 januari 2018

Hitta balansen

Vart tog dagarna vägen? De senaste veckorna har varit blandade av så mycket. Kärlekens femtioårsdag som firades med diverse aktiviteter och festligheter, julbord som skulle avnjutas, alla förberedelser inför jul, en massa nya personer som jag skulle träffa och lära känna. Allt som skulle klaffa, allt som skulle hinnas klart, allt som skulle bli så bra och som också blev väldigt bra. I mitt liv efter att jag tagit mig tillbaka från mitt utmattningssyndrom behöver mycket balans. Jag har lärt mig att känna igen när det är dags att dra i bromsen så det fick jag göra genom att ta ett par dagar ledigt och bara ta det lugnt och fixa lite småsaker som jag annars skulle blivit stressad över. Att hitta återhämtning mellan varven är ett måste och det blev nog lite för lite av den varan några veckor. Till nyår åkte jag på förkylning och ont i halsen så det blev till att vara hemma på nyårsafton och bara ta det lugnt. Tror att kroppen sa ifrån att det var dags att bara vara, så nu fick det bli några lugna dagar i soffan.
Balansen är på väg tillbaka igen och tacksamheten över alla förändringar som förra året gav fyller mitt hjärta med värme. Det jag skapat och det som universum sänt till mig är en början på något som ska förvaltas och vårdas. Något nytt och spännande samtidigt som jag landat i livet. Ser med spänning och ödmjukhet fram emot vad 2018 har i sin famn. Det som kommer och det som jag själv skapar.

Kram och var rädd om dig...!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar