Summa sidvisningar

tisdag 4 juli 2017

En inställningsfråga...

Då har en vecka till gått och semestern närmar sig med stormsteg. Passar på att njuta av dagarna oavsett om det är regn eller solsken. Det är ju ändå sommar, och det riktigt fina vädret ska komma när jag ska ha min semester hoppas jag. När jag hade ett par lediga dagar förra veckan så passade jag på att unna mig lite välbehövlig massage och det var en del sol så jag kunde njuta en del i trädgården också. En av morgnarna hade jag underbart besök, det kom ett litet rådjurskid innanför mitt staket i trädgården och mamman med de andra kiden var kvar utanför. Jag fick några fina bilder av den supergulliga lilla varelsen. Efter många om och men så återförenades familjen och skuttade vidare in i skogen.
Försöker, så mycket det går, att ha en positiv inställning till det som sker och forma mitt liv i den riktning jag vill ha det. Många i min omgivning har betydligt svårare saker att hantera i sitt liv så jag känner mig ödmjukt tacksam för det som är bra i mitt liv och fokuserar på det.
Den här veckans reflektion: Mycket av ditt liv formas av vilken inställning du har

Kram på er...!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar