Summa sidvisningar

söndag 16 juli 2017

Det som är viktigt

En regnig söndag och imorgon är första vardagen på min semester. Några härliga veckor av ledighet att se fram emot. Trots att jag egentligen känner mig lite småseg idag så kan jag inte låta bli att känna hur livet på något sätt sprudlar. Jag har börjat lära mig att tacksamhetstänk kan göra underverk. Idag är det en regnig, lite tråkig dag men även tråkiga dagar behövs. Idag har jag möjlighet att reflektera över saker som varit och saker som ska komma.
De senaste tre dagarna har varit fyllda av musik, både ny och gammal, och härligt umgänge. Vi har varit på Sommarrock i Svedala. Vädret har varit fantastiskt och hjärtat är nu fyllt av lycka och tacksamhet över de människor som finns i min närhet. Samtidigt som jag, i helgen, blivit påmind om att det finns personer som jag saknar i mitt liv så har jag blivit extra medveten om alla fantastiska människor jag omges av. Både det smärtsamma och det underbara är ju en del av livet och jag väljer att fokusera mest på det positiva. Jag känner hur jag utvecklas för varje dag som går och alla jag möter har, på ett eller annat sätt, något att lära mig.
Tar ett djupt andetag, andas in livet och visualiserar alla mina drömmar...som kommer att bli verklighet.... så är det.

Var rädda om varandra...!
Kram



     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar