Summa sidvisningar

söndag 4 juni 2017

Nya uppdrag



Häromdagen upptäckte jag att jag har en liten liljekonvalj i min trädgård. Tror den följt med en annan planta som jag grävde upp i en trädgård där dom skänkte bort växter för ett par år sen. Har sett att det varit ett par blad men den har lite blommat tidigare. Dom är så vackra och doftar ljuvligt.

Nu börjar det droppa in lite fotouppdrag och det är verkligen jätteroligt. Jag tar bara en symbolisk summa betalt just nu eftersom jag håller på att samla visningsbilder. Så skulle du vara intresserad av att få fotograferat något, dig själv, barn, barnbarn, familjefoto, student, studentbal, bröllop eller vad du kan komma på, så tveka inte att höra av dig. Du kan, just nu, få det till ett mycket förmånligt pris.
Fotot här nedanför tog jag förra helgen när jag var ute på en morgontur med kameran.
Då är det dags att jobba imorgon men sen är jag ledig två dagar igen :-)

Kram på er och ha en härlig vecka...!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar