Summa sidvisningar

måndag 13 mars 2017

Lycka

Den här helgen har jag varit i Halmstad och hälsat på sonen och hans sambo på deras gård. Alltid lika härligt att besöka dom. På lördagen var dessutom vädret helt underbart med strålande vårsol och vindstilla. Vi var ute och jag tog massor av härliga ridbilder och på hästarna i hagen. Jag ska ta lite fler bilder om några månader när det är ännu vackrare med lite mer grönska. Då kommer ni att kunna se några av bilderna på deras hemsida www.ridlycka.se . Det blev även hundpromenader, härliga samtal, god mat och mellomys.

Veckan som gått är min första hela vecka när jag jobbat full tid. I det stora hela har det gått bra. Lite små stresskänningar har jag haft men de har gått att hantera på ett bra sätt tycker jag.
I morse väckte klockan mig redan 4.40 eftersom jag skulle åka till Stockholm. Taxin kom kvart i sex. Det var en ganska klar morgon och månen sken när det började ljusna. En härlig tur till Sturup. Nu är jag hemma igen och resten av kvällen kommer att tillbringas i soffan.

Kram på er...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar