Summa sidvisningar

torsdag 15 september 2016

Mer återhämtning



Igår när jag var ledig var jag ute och njöt i trädgården av den underbara sensommarvärmen. Det mesta börjar se lite visset och tråkigt ut i trädgården så jag passade på att fotografera det som fortfarande blommar, luktärt och kärleksört. Fick även målat en del igår så nu har jag färdigställt några nya tavlor till nästa veckas utställning. Kände även att jag behövde ta det lugnt eftersom jag fått lite stresskänning i tisdags. Brukar tyvärr bli så när jag tycker att det känts bra ett tag och jag känner mig pigg. Då gör jag mer än jag borde eftersom jag känner mig så bra och då blir det lite varning från kroppen. Eller så berodde det på det stundande läkarbesöket.
Efter en ganska intensiv dag med bla läkarbesök (som brukar ta en del på krafterna), så behövde jag ikväll något meditativt. Åkte därför ut till Vombsjön och satte mig på en filt med min kamera och njöt av stillheten och solnedgången. 21 grader varmt kl 19.23 den 15 september när solen gick ner...nästan helt vindstilla och alldeles underbart.

Ta vara på ögonblicket...!
Kram på er





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar