Summa sidvisningar

söndag 4 september 2016

Framsteg och utveckling

Så ljuvligt när livet känns lite lättare och jag mår bättre. Framsteg känns så bra. Medveten om riskerna och vilka bakslag som kan komma så försöker jag att ta allt i ett ganska lugnt tempo och tänka efter så jag inte bokar in för mycket. Har kommit igång med att motionera igen och har, till viss del, lagt om lite i min kost. Hoppas allt detta ska hjälpa mig att må bättre. Det känns som om det redan har gjort det...i alla fall att det är på väg att ge effekt. Helgen har varit mysig. Igår var vi i Höör på Twin Lake Run och tittade på en massa jänkebilar sen blev det middag i stan. På väg hem stannade vi till och gick en runda vid Vombsjön. Det var riktigt skönt septemberväder. Lite ostbricka och mys på kvällen fullbordade en härlig lördag.
Idag bytte vi sjö och tog en promenad vid Snogeholmssjön och sen stannade vi till och fikade på Äventyrscampen . När hjärtat åkt hem i eftermiddags så tog jag mig in i ateljén och målade lite. Känns underbart att komma igång med måleriet igen efter sommaruppehållet.

Imorgon är det en ny vecka och nya utvecklingsmöjligheter.
Ha en fin vecka...!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar