Summa sidvisningar

fredag 16 september 2016

Fungerar attraktionslagen...?

Är så glad över så mycket trots att det är lite berg- och dalbana i mitt liv. Läste om attraktionslagen idag och har bestämt mig att försöka leva mer efter att på allvar sända ut det jag vill ha tillbaka. Attraktionslagen fungerar alltid, påstod skribenten, och det tror jag till viss del stämmer så varför inte göra ett försök. Jag inser att det såklart inte fungerar på alla områden i livet men till stor del bör det fungera om man bara tror och vill tillräckligt mycket. Tankens kraft är oerhört stor.
Fick idag en förfrågan om ett fotouppdrag och det var riktigt irriterande att jag var tvungen att tacka nej eftersom jag är bortrest vid det tillfället. Jag som älskar att fotografera och som vill fota mer. Bildskapande i alla former ligger ju mig så varmt om hjärtat. Börjar med att här och nu sända ut att jag vill och ska ägna mig ännu mer åt att fotografera och måla. Det är bara att sätta igång. Vad har du som du vill sända ut...??

Jag är glad över att just du läser min blogg.

Ha en fin helg...!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar