Summa sidvisningar

söndag 8 oktober 2017

Livspusslet

En helg till har rusat förbi. Förstår inte riktigt var tiden tar vägen. Vill så mycket och hjärnan går på högvarv. Pusselbitar faller på plats, nya pusselbitar susar förbi och vill hitta sin plats men just nu får faktiskt några av dom där envisa pusselbitarna ha lite tålamod. Ibland behövs eftertanke och bearbetning i min värld innan pusslet kan börja ta form. Det där med livspussel kan ibland både kännas lite övermäktigt och fantastiskt härligt. Eftertanke är en egenskap som är väldigt djupt rotad i mig och jag fattar sällan stora beslut på en eftermiddag. Har hela tiden en massa rädslor som ska övervinnas och det är ofta ett tufft arbete att ta mig fram till "våga-känslan". Men den ska säkert komma så småningom....det handlar om tålamod.
Bilden är tagen i Ystad för några veckor sen på en härlig promenad längs havet.

Ska se till att ta mig mer tid för yoga och meditation framöver eftersom det hjälper mig att samla tankar, sortera och komma tillbaka till mig själv och det jag är ämnad för här.

Ha en härlig vecka.
Kram på er...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar