Summa sidvisningar

torsdag 20 april 2017

Modevisning och yogaretreat


Dryck på modevisningen
Nu har det verkligen varit händelserika veckor. Jag har börjat prova på den arbetsuppgiften på jobbet som jag tidigare trott att jag aldrig skulle kunna komma tillbaka till och det känns faktiskt okej. Jag får ta det i min takt och det är jag mycket tacksam för. Det ska nog gå bra. Har även samtalsstöd hos företagshälsan och det känns också bra. Samtidigt har jag haft mycket att tänka på med förberedelserna inför min konstutställning till påsk. Nu när påsken är över så känner jag mig nöjd med hur den blev. Med tanke på att det är första gången jag haft utställningen hemma, så är jag nöjd med utfallet. Det var ganska många besökare trots allt.  Nu är det ju några till som vet var jag finns och att synas är viktigt.
Mitt i alla påskförberedelser var jag och fotograferade på en modevisning. Det var mycket kul och lärorikt. Har fler fotouppdrag framöver och det ser jag fram emot.
Nu är det återhämtning som gäller på min lediga tid. Igår var jag ledig och då gick jag en runda i skogen, hittade en gräsplätt i solen där jag la mig ner på rygg och tittade på himlen, lyssnade på fåglarna och drog in doften av vår i mina lungor. Det var ljuvligt. Sen unnade jag mig en massage på eftermiddagen. Riktigt välbehövligt och skönt.
På lördag har jag bokat in tid med mig själv i kalendern hela dagen. Jag ska ha en dag med yogaretreat hemma. Eftersom jag inte har återställt efter utställningen så är det gott om golvyta i vardagsrummet där jag kan rulla ut yogamattan så det kommer att bli yoga, meditation, promenader, nyttig mat, fotbad och ännu mer yoga. Det ska bli riktigt mysigt.

Nu blir det lite meditation innan läggdags.

Var rädda om varandra.
Kram på er...!


Såhär kyligt var det på påskdagens morgon


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar