Summa sidvisningar

söndag 18 december 2016

Spännande möte

Mina retrokulor som jag köpte för ett par år sen, älskar dom.
Då har det gått en hel vecka till och det är mindre än en vecka kvar till julafton. Har pyntat lite till i helgen men mest haft en helg med enbart avkoppling och återhämtning. Vi har bestämt att inte ge några julklappar i år utan bara köpa vars två paket för en liten summa till paketleken. Så slipper vi byta pengar. Istället ska vi ge varandra bokad tid i kalendern då vi ska träffas framöver. Ser fram emot det.
Var i veckan på ett första möte med en kvinna som jag tror kommer att kunna hjälpa mig att ta mig framåt. En kvinna som ser hur jag kan hjälpa mig själv att hitta min inre kärna och att utgå ifrån den i allt jag gör. Lösa upp och städa bort gammalt bagage och börja hitta nya vägar. Ser fram emot samarbetet med henne och med mig själv. Det blir en spännande resa.

Kram...!

Min vita hyacint som doftar underbart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar