Summa sidvisningar

tisdag 13 januari 2015

Känslan av ett nytt år


Tänk att känslan av att ha ett helt nytt år framför sig är så speciell. Ett nytt år i form av en ny siffra i alla fall, för det är ju egentligen så varje dag att du har ett helt nytt år framför dig. Men den där ändrade siffran känns extra speciell av någon anledning. Nya löften och nya förhoppningar. Förhoppningar om ett, om inte bättre så i alla fall annorlunda år än det förra. För min del finns förhoppningar om att måla och fotografera mer och att försöka vara mer närvarande i varje stund, njuta mer av nuet. Tycker i och för sig att jag blivit bättre på att vara i nuet ju äldre jag blir men jag vill försöka ta tillvara och njuta av det lilla i ögonblicket lite mer.  Bildkonst i alla former brinner jag mycket för och det finns en förhoppning om att ni ska få se mer av det i fortsättningen. Har min lediga dag imorgon så nu ska jag krypa ner i sängen och sova gott så jag är pigg imorgon för då blir det aktivitet i ateljén. :-)
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar